KAYLA VÖLGY - Wolf rpg

Információk

Üdvözöllek a farkasok világában! Csöndesen lépkedj, nehogy felzavard a szunnyadó falkatagokat! Amíg nem tudsz meg mindent a Kayla völgyről, nem léphetsz be a világukba. Először olvasd el az Útmutatót, majd ha még mindig idegennek érzed magad, kérd meg Ghostot, hogy mesélje el a Legendát. Ha van kedved, olvass pár mondatot a karakterektől az Aranyköpésekben, nézd meg az Alkotásokat, tájékozódj a Vérfarkasok és az Istenek világában, tekintsd a keresett karaktereket, a kapcsolati hálót, majd igényelj!

Linkcsere kéréséhez KATT.
ÉVADOK:

• I. évad - A Fekete Gyilkos
  • II. évad - A Sötétség eljövetele

A kemény tél után kárpótlás érkezik a farkasoknak. Szépséges tavasz virrad a márciusi hónapban, ugyan kicsit késve, mégis gyönyörűbb, mint hosszú évek óta. Egyedül a Fagy erdő tartotta meg eredeti pompáját, most is hó borítja. Az esőzések nem gyakoriak.

-25 C•

Louvel

2016.10.17. 01:08 -

SAVINA

Ebbe a különös, farkasok szagával átitatott völgybe betérve, nem tudtam, hova kapjam a fejem. Mindenfelől vonyítások törték meg a csendet és szagok keveredtek a széllel. Még a fák mozgásán is érezni lehetett, hogy emlékektől és vértől terhes a vidék, ennek ellenére mégis tetszett a hangulat, mert falkákat is tippeltem erre a sok, egyiránból ékező vonyítás miatt, ami az összetartás jele. Vérfarkasok is voltak bőven, talán fekete mágiák is. Nekik biztos mindenről van információjuk, hiszen elég befolyásosak a farkasok világában, ezért bíztam benne, hogy segíthetnek megtalálni a testvéreimet. Egy hegyoldal kezdeténél vertem fel ideiglenes sátramat, hogy másnap csatlakozhassak valamelyik falkához... legalábbis megpróbáljam. Egy elég kicsi, a természet által sziklafalba vésett mélyedést találtam, ezt alakítottam ki ideiglenes barlangommás, igyekeztem egy kis almot is magam alá pakolni levelekből, majd pár üregi nyúl elfogása után leültem, hogy elfogyasszam a vacsorám.

[14-1]

Lalacska Előzmény | 2016.10.18. 12:20 - #14

Sky

Sóhajtva megráztam a fejem a kérdés hallatán. - Elvesztetünk valakit, valaki visszatért a hallálból, és egy farkas szerint pár kölyökre nehéz élet vár. - soroltam fásult hangon - nem volt valami ünnepi hangulat, de unalmas sem volt. - közöltem még - De másrólbeszéljünk, bíztos van olyan ami még érdekel. - emeltem rá a tekintetem.

Louvel Előzmény | 2016.10.18. 11:11 - #13

SAVINA

- Reméljük - tettem hozzá. Nem tudta elkerülni a figyelmem az a hangsúly, amivel a "növendékek felavatásáról" beszél. Bármi is ez, biztos, hogy köze van a baljóslatú légkörhöz, ami itt uralkodik. Felálltam én is és elindultam Sky után. - Mi történt a növendékek felavatásakor? - kérdeztem elkomorodva.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 12:45 - #12

Sky

- Rendben velem jöhetsz, így legalább senki nem akar majd széttépni. - vigyorogtam rá - Igen velem van egyfalkába, de nem olyan régota, ősszel érkezett, a növendékek felavatását követöen. - mondtam és a hangomba egy rosz árny vetült, megráztam a fejem, majd a tekintetem Savinára fordítottam - Gyere és ond mit szeretbél tudni - mosolyogtam rá, miközben elkezdtem lépdelni a határ mentén.

Louvel Előzmény | 2016.10.17. 11:45 - #11

SAVINA

Nem nehezteltem rá, amiért most pillanatnyilag nem tudott velem jönni, sőt, hálásan néztem rá, amiért bizalmába fogadott annyira, hogy megvédjen. - Ha nem bánod, veled tartok, miközben járőrözöl. Nem vagyok túl fáradt és amúgy is, legalább többet megtudok a völgyről. Rav veled van egy falkában? - kérdeztem. Ez tőlem meglepően hosszú monológ volt, de az, hogy Sky ilyen kedvés és segítőkész, holott jóformán semmit sem tud rólam, megygőzött arról, hogy előtte nem kell bezárkóznom.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 11:12 - #10

Sky

Elvigyorodtam, mikor azt mondta meglepni. Jól hangzott mókásan biztos segítek neki, csak egy baj van. - Őhm szívesen segítek, de most rajtam a sor a járőrőzésnél, így sajnos nem indulhatok most el megkeresni, és neked se ajánlatos. Lehet én kedves vagyok, de van pár farkas akik nem bíznak senkibe aki új itt. - mondtam elgondolkodva, és alternatív megoldás útán kutatva az elmémben.

Louvel Előzmény | 2016.10.17. 11:08 - #9

SAVINA

Kicsit meglepett a "határozottan" szó a mondatában, ki tudja, lehet, hogy Ravenna párt is talált magának. Ennek én csak örülni tudok, mert az ő boldogsága mindennél fontosabb számomra, hiszen egymás támaszai voltunk az elmúlt években. A köszönetére csak egy fejbiccentéssel reagáltam, jelezve, hogy igazán semmiség volt. - Inkább meglepném, ha lehet - mosolyodtam el halványan, de más jelét nem mutattam az örömömnek, pedig legszívesebben örömtáncot jártam volna.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 02:08 - #8

Sky

Higadtnak mutatta magát, de a szeme úgy csilligott, hogy tudtam boldog és örül a testvérének, hiszen ki ne örülne. - Igen határozottan ismerem - válaszoltam mikor kihozta a nyúlat. Megkostoltam majd hamar fel is faltam talán félnapja nem ettem már és ez jól eset. - Köszike rég nem ettem már. - mosolyogtam rá, majd észbe kaptam. - De most az a fontos hogy te találkozz Ravennával, ide hívhatom vagy meg akarod lepni? - kérdeztem pajkos mosolyal az arcomon.

Louvel Előzmény | 2016.10.17. 02:04 - #7

SAVINA

Látva a reakcióját, erősödött a gyanúm, hogy Ravenna mégis a közelben van. Látszólag Sky nagyon örült nekem, szóval Ravennát és őt minimum falkatársaknak gondoltam, de ki tudja. - Ismered? - kérdeztem higgadtan, pedig közben belül pattogtam, mint egy nyúl, mert éreztem, hogy forró nyomon vagyok. - Illetlen vagyok, te itt örködsz és még kajával sem kínállak meg - kaptam észbe, majd a kis vackomból kihoztam az egyetlen épen maradt nyulat, és elé raktam. Nagyon vigyorgott, ami tovább növelte bennem a reményt.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 01:57 - #6

Sky

Bár nem tünt veszélyesnek azért még készenlétben álltam kitudja nem e kém, azonban mikor meghalottam az ismerős nevet az izmaim elernyedtek és az agyamban kattogni kezdtek a kerekek. Ő Ravenna testvére, ami fantasztikus a nőstény mostanában úg is nagyon le van törve talán ő segíthet majd neki. Alaposabban szemügyre vettem és már láttam a családi vonásokat. Most már nyugodt szívvel vigyorogtam rá. - Azt mondtad Ravennát keresed igaz? - kérdeztem hogy biztosra menjek, de az optimista vigyorom már lemoshatatlan volt.

Louvel Előzmény | 2016.10.17. 01:53 - #5

SAVINA

Ahogy ő végigmért, kicsit felegyenesedtem és én is végignéztem rajta. A hátán érdekese, kékesfekete szőrzete volt, de a hasa alján és a lábain fehér. Furcsa kombináció, de szép. Csak ezután a mustra után válaszoltam a kérdésére. - Hát, konkrét farkast keresek, a testvéremet - mondtam. Figyeltem, mit mond, majd bólintottam. - Nem is vagyok az, megnyugodhatsz... Elég kijárt nekem a gonszságból kiskoromban. - Viszonoztam a mosolyát. - Ha kell, szívesen itt maradok és segítek, úgyis fel kéne adnom, hogy egyszer előkerülnek a tesvéreim, Ravenna és Alaszka, jobb lenne végre normális életet élni és valahol letelepedni. - Miközben beszéltem, leültem a földre, mert Sky nem tűnt veszélyesnek, így kicsit engedtem feszült és megalázkodó testtartásomból.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 01:35 - #4

Sky

Egy nőstény ballagot ki a barlangból behúzott farokkal és lehajtótt fejel. Érdekes. Gondoltam nem tünt rosznak se gonosznak, de azért jobb vigyázni. Közeleb léptem - Szóval Savina mit keresel a völgyben? - mértem végig tetőtöl talpig, fehér bundás farkas volt, a szaga meg a test felépítése is nagyon emlékeztetett valakire. A jobb szeme körül egy érdekes mintát láttam, elkellet mosolyodnom rajta mert nagyon aranyosan nézet ki vele. - Egyébként Sky vagyok, a völgy egyik falkájának harcosa, tudod rossz idők közelítenek a völgyfelé ezért mindenkit ellenörizni kell aki belép ide, de nem tünsz rossz szándékunak. - mondtam, hogy kicsit oldjam a hangulatott és egy szelíd mosolyal is megajándékoztam.

Louvel Előzmény | 2016.10.17. 01:28 - #3

SAVINA

Békésen falatoztam, mikor parancsoló hangot hallottam a barlangszerűségem bejárata felől. Otthagytam a zsákmányomat és faramat behúzva, lehajtott fejjel kimentem, ezzel kifejezve a tiszteletemet a másik iránt. Arról, hogy este itt csatangol, egy őrnek tippeltem, ezért úgy döntöttem, jobb lesz vigyáznom, mivel egy rossz mozdulat és hívhatja a falkát, amivel elbaltázom az egyetlen lehetőségemet, hogy megtaláljam Rav-t. - Savina vagyok - mutatkoztam be és felnéztem a hímre, de még mindig közel jártam a földhöz, hogy véletlen se keltsek fenyegetést.

Lalacska Előzmény | 2016.10.17. 01:19 - #2

Őrség váltás. Megint. Amióta készültségi állapot, van alig van egy két szabadnapom, mikor nem kell semmit csinálnom. Most meg megint én jövők, ahogy azt Devil vonyítása jelezte, Shadowhoz érve meghallotam Fiyen vonyítását is. Remek nekik falkagyülés van. Sóhajtva biccentetem, hogy menjen csak hiszen itt úgy is végzett. Magányosan indultam meg az emelkedő felé, mikor egy idegen illatát hozta felém a szél. Megfeszültem ugrásra készen csöndben halladtam a szag forrása felé. Az emelkedő fenti részénél a szikla falnál egy hasadékból jött a szag. Kicsit feszült voltam a kevés pihenés miatt, de nyugallmat errőltetem magamra, én nem lehetek ilyen, vidám vagyok és jó kedvű. Lehunytam a szememet és megáltam egy pillanatra, jobb lett újra ömagamnak éreztem magam. Közelebb lépkedtem a hasadék szájához, majd 3 méterre megáltam tőle. - Akárki is van odabent jöjön ki! - Hallatszot útasító harcos hangom.